Ilość towarów: 0  Wartość: 0.00 zł brutto     Pokaż koszyk | Złóż zamówienie
Zaawansowane wyszukiwanie
 
 Trak+ podkładki dystansowe




H&R Trak+ podkładki dystansowe

TRAK+ Spurverbreiterungen/TRAK+ Wheel Spacers
H&R Trak+ podkładki dystansowe poszerzające rozstaw kół system DR DRA DRS DRM - dystanse

Firma H&R jest jednym z wiodących na świecie producentów dystansów umożliwiających poszerzenie rozstawu kół.
Wszystkie dystanse Trak+ wykonane są z wysokowytrzymałego i lekkiego stopu aluminium eloksalowanego w celu zabezpieczenia przed korozją. Dystanse High-tech H&R są lżejsze o ok. 70% od odpowiedników stalowych , posiadają certyfikat TUV świadczący o najwyższej jakości wykonania i bezpieczeństwie.
Oryginalne podkładki dystansowe H&R posiadają grawerowane / tłoczone na produkcie oznaczenia producenta typu i dopuszczenia TUV.



WAŻNE ! FIRMA H&R OZNACZA SWOJE APLIKACJE PODKŁADEK DYSTANSOWYCH LICZBAMI KTÓRE OKREŚLAJĄ POSZERZENIE CAŁEJ OSI, ABY DOBRAĆ PRZYKŁADOWO DYSTANS O POSZERZENIU 20 mm NA STRONĘ NALEŻY POSZUKIWAĆ APLIKACJI DR40 DRA40 itd CZYLI ZESTAWÓW KTÓRE POSZERZAJĄ OŚ O 40 mm
Zestawy każdorazowo zawierają podkładki na 1 oś czyli 2 sztuki , wyjątkiem są zestawy dedykowane z ABE gdzie opis mówi czy jest to zestaw na 1 oś czy na całe auto. 

UWAGA! W KATALOGACH H&R DOSTĘPNE SĄ RÓŻNE SZEROKOŚCI DYSTANSÓW, JEDNAK PRZED ZAMÓWIENIEM , KAŻDORAZOWO NALEŻY WYKONAĆ NA AUCIE POMIAR - CZYTAJ - - - > WIĘCEJ < - - -    



W ofercie H&R dostępne są następujące typy zestawów podkładek dystansowych:

Zestawy DR - podkładki dystansowe przelotowe o szerokościach do 20 mm na stronę. Zestaw nie zawiera śrub - śruby należy zamówić oddzielnie w oparciu o katalog dostępny do pobrania z naszych stron internetowych. Dostępne są również dedykowane zestawy DR ze śrubami o określonym dla modelu poszerzeniu.
Aplikacje o poszerzeniu conajmniej 10 mm na stronę posiadają własne flansze centrujące

H&R DRA - zestawy podkładek dystansowych przykręcanych do piasty śrubami dostarczanymi w zestawie
koło przykręcone jest do nich śrubami dostarczanymi z felgą.

Szerokości większości zestawów DRA to 40-70 mm na oś czyli 20-35 mm na stronę.

H&R DRM - zestawy podkładek dystansowych z wystającymi szpilkami oraz nakrętki do przykręcenia dystansu do piasty
koło przykręcone jest do dystansów śrubami dostarczanymi z felgą.

Szerokości większości zestawów DRM to 40-70 mm na oś czyli 20-35 mm na stronę.

H&R DRS - zestawy podkładek dystansowych przelotowych o grubościach 10-50 mm na oś czyli 5-25 mm na stronę oraz odpowiedni zestaw przedłużanych szpilek które należy przebić na piaście auta


H&R X-Adapter - zestawy podkładek dystansowych adaptacyjnych o zmiennym rozstawie, przykręcanych do piasty śrubami dostarczanymi w zestawie , koło przykręcone jest do nich śrubami dostarczanymi z felgą
Umożliwiają montaż na aucie obręczy o innym rozstawie śrub 5x100 i średnicy flanszy centrującej na piaście
Oferowane aplikacje można znaleźć w katalogu pdf dostępnym do pobrania z naszych stron internetowych. Szerokości większości zestawów X- Adapter to 40-50 mm na oś czyli 20-25 mm na stronę.



 zobacz przykładowe oferty zestawów podkładek dystansowych H&R w sklepie online




  Odpowiedzi na często zadawane pytania:


* jakie H&R oferuje = zaleca poszerzenie do mojego modelu? zakres poszerzenia jest kwestią indywidualną i określaną przez użytkownika samochodu , nie przez producenta dystansów, H&R oferuje do większości modeli szeroki wachlarz dystansów o szerokości 5-25 mm na stronę (czasem nawet 60 mm na stronę) , dobór właściwej aplikacji wynika z wielu czynników, między innymi oczekiwań klienta, typu oraz rozmiaru zastosowanych felg i opon, zakresu pozwalającego na utrzymanie bezkolizyjnej odległości koła od elementów nadwozia, zawieszenia i układu jezdnego - na ten temat uwaga w dalszej części, producent oferuje szeroki wachlarz możliwości ale nie prowadzi indywidualnego doradztwa i nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwy dobór dokonany przez zamawiającego,


* dla osób, które nie są pewne jaką szerokość podkładek dystansowych mogą zastosować, aby zachować bezkolizyjną pracę koła w stosunku do elementów nadwozia i układów zawieszenia oraz napędu, sugerujemy prosty test do wykonania przed zamówieniem na aucie, do którego mają być stosowane dystanse: należy przyłożyć do boku koła odpowiednio długą prostą listwę, opierając ją conajmniej w 2 najbardziej wystających punktach obręczy lub opony i kierując jednocześnie w stronę górnego rantu błotnika - nadkola, listwa powinna pokazać ilość wolnego miejsca o jakie odsadzone może zostać koło aby nie dotykało do rantu, wartość tą można zmierzyć drugą linijką i przyjąć jako przybliżony bezpieczny kompromis - nie uwzględnia to niestety geometrii ruchu koła w osiach obrotów wahaczy ale daje podstawę obrazującą możliwości poszerzenia lub ich braku.



* do najpopularniejszych modeli aut dostępne są zestawy dystansów DEDYKOWANE typu DR ze śrubami z określoną szerokością właściwą dla pojazdu seryjnego, bez zmian w zawieszeniu i na oryginalnych felgach producenta. Takie zestawy posiadają atest ABE z potwierdzeniem zgodności wymiarów i bezpieczeństwa zastosowania wynikający z testów dokonanych na danym modelu auta. 


* ktory typ jest lepszy jeśli do danego auta w tej samej szerokości dostępne są dystanse H&R przelotowe (DR , DRS) i przykręcane (DRA DRM)? zalecamy zdecydowanie opcje przykręcane, bezpieczniejsze, posiadające mniejsze naprężenia na śrubach i umożliwiające łatwiejszy montaż koła,



* szerokość dystansu a długość flanszy centrującej auta:  Wiele osób wybiera podkładki dystansowe H&R ponieważ oferujemy najwęższe na rynku dystanse z własną flanszą centrującą koło już od 10 mm. Jednak należy pamiętać że w wielu autach flansza ta jest dłuższa niż 10 mm i przy zamawianiu dystansów o grubościach 10 / 12 / 15 mm każdorazowo należy przed zakupem mierzyć jej długość. Flansza zbyt długa nie schowa się w dystans i uniemożliwi przyleganie dystansu do piasty a próba dokręcenia na siłę np w przypadku luzu ok. 1 mm spowoduje pęknięcie podkładki.
Opisaną powyżej sytuację ilustruje grafika pokazująca taki przykład dla dystansu 10 mm i flanszy auta o długości 14 mm:



.


 
AUDI
BMW
CHEVROLET
DACIA
FIAT
FORD
FORD USA
HONDA
JAGUAR
KIA
LANDROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
SEAT
SKODA
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLKSWAGEN
części zamienne do zestawów H&R
 

 KONTAKT i informacje dla kupującego
 CENNIK
 KATALOG ONLINE
 KATALOGI PDF
 H&R
 sprężyny obniżające
 H&R
 zawieszenia bez regulacji Cup-Kit Sport
 H&R
 zawieszenia bez regulacji Cup-Kit Komfort
 H&R
 zawieszenia gwintowane MONO
 H&R
 zawieszenia gwintowane TWIN
 H&R
 wzmocnione stabilizatory skrętu przechyłu
 H&R
 Trak+ podkładki dystansowe
 H&R
 Triple C śruby do regulacji geometrii
 H&R
 ETS - moduły do obniżania zawieszeń samochodów z elektroniczną kontrolą zawieszenia
 

bmw E63 E64 2004-2010 - zawieszenie gwintowane H&R MONO 29246-1


------------------------
Pokaż wszystkie

 

audi 90 (81, 85, B2) 2.0 / 2.2 E 2WD 08.1984 - 03.1987 - sprężyny obniżające H&R 29553-1


------------------------
Pokaż wszystkie

 

H&R zawieszenia sportowe , sprężyny obniżające , amortyzatory , zawieszenia gwintowane , dystanse