Ilo¶æ towarów: 0  Warto¶æ: 0.00 z³ brutto     Poka¿ koszyk | Z³ó¿ zamówienie
Zaawansowane wyszukiwanie
 
 zawieszenia gwintowane MONO



Zawieszenia gwintowane MONO
Monotube Gewindefahrwerke/Monotube coil overs
H&R sportowe zawieszenia gwintowane z amortyzatorami MONOtube stalowe i Alu

H&R jest wiod±cym producentem i pionierem w projektowaniu oraz produkcji gwintowanych zestawów zawieszeñ do aut na ulicê i sportu. Wiedza i do¶wiadczenia firmy siêgaj± lat osiemdziesi±tych dwudziestego wieku.
Seria zawieszeñ gwintowanych H&R MONO-Tube to sprawdzona i bardzo trwa³a konstrukcja amortyzatora jednorurowego upside-down w kolumnie gwintowanej wykonanej z wysokiej jako¶ci chromatyzowanej galwanicznie stali. Zestawy przeznaczone do u¿ytkowania tzw. cywilnego na drogach publicznych - posiadaj± optymalnie dobran± kombinacjê twardo¶ci sprê¿yn i kompensacji amortyzatorów, okre¶lan± przez u¿ytkowników jako "twarda klasa drogowa" zalecana dla osób poszukuj±cych solidnego i zdecydowanego rozwi±zania przy jednoczesnej mo¿liwo¶ci u¿ytkowania samochodu na codzieñ.


Seria Monotube dostêpna jest do wybranych pojazdów w opcji ALU (aluminiowa obudowa i kolumna amortyzatorów). Dla wybranych modeli opcjonalnie mo¿liwe jest zamówienie zestawów MONO o ekstremalnych obni¿eniach powy¿ej 11 cm. Seria ta stanowi równie¿ podstawê konstrukcyjn± dla rozwi±zañ stosowanych w sporcie gdzie H&R jest od lat dostawc± dla ca³ych lig i pucharów a zatem dla setek samochodów rocznie.

Zakres regulacji wysoko¶ci po¶wiadczony jest dla zestawów H&R dokumentem homologacyjnym TUV dla którego ka¿dy z zestawów testowany by³ fizycznie na danym modelu auta. (wielu tanich producentów oferuje zestawy o teoretycznie dobranych parametrach bez testów na samochodzie)

Odszukaj ten produkt w sklepie online - zobacz przyk³adowe oferty zestawów H&R MONO w sklepie online

Odpowiedzi na czêsto zadawane pytania:


* czy zestawy posiadaj± górne mocowania amortyzatorów, poliuretany itp? w sk³ad zestawu H&R mono wchodz± amortyzatory, gwintowane kolumny i talerzyki oraz sprê¿yny zawieszenia, z uwagi na cywilne przeznaczenie tej linii producent zaleca u¿ycie seryjnych elementów mocuj±cych w tym odradza zamianê gumowych elementów t³umi±cych na poliuretany z uwagi na powiêkszenie przenoszenia drgañ na amortyzator i jego szybsze zu¿ycie, zalecan± opcj± dodatkowego ograniczenia przechy³ów jest zastosowanie wzmocnionych stabilizatorów skrêtu H&R


* czy zestawy posiadaj± regulacjê twardo¶ci ? seria MONOTUBE to technologia bli¼niacza z Bilstein B8 (bardzo trwa³a) zatem jest to zestaw z mo¿liwo¶ci± regulacji wysoko¶ci i sta³± kompensacj± wyliczon± do twardo¶ci u¿ytych przez H&R sprê¿yn, je¶li niezbêdna jest regulacja kompensacji H&R oferuje zestawy TwinTube oparte na technologiach dostarczanych przez firmê Koni


* czy dostêpne s± wk³ady amortyzatorów, inne sprê¿yny i talerzyki gwintowane? tak , wszystkie czê¶ci zamienne do zestawów s± dostêpne w polskiej sieci dystrybucyjnej , oferta przedstawiana jest indywidualnie na e-mail po przes³aniu numeru katalogowego posiadanego zestawu


* czy amortyzatory w serii H&R Monotube mo¿na regenerowaæ? H&R oferuje do tej serii wymienne wk³ady jednak z do¶wiadczenia polskiej sieci dystrybucyjnej wynika ¿e serwis Bilstein podejmuje siê równie¿ regeneracji i nastawów bli¼niaczego H&R


* czy t³ok amortyzatora jest tak gruby jak w B6/B8 ? technologia amortyzatorów H&R oparta jest na wiedzy i podzespo³ach Bistein (H&R jest dostawc± wielu elementów, g³ównie sprê¿yn do zestawów Bilsteina) jednak wygl±d i wymiary zewnêtrzne amortyzatora nie s± identyczne z produktami Bilsteina


* w opisie niektórych zestawów zawieszenia lub sprê¿yn wystêpuje informacja, ¿e przed zamówieniem nale¿y sprawdziæ na tabliczce znamionowej maksymalne dopuszczalne obci±¿enie osi, gdzie szukaæ tej tabliczki i po co ta informacja je¶li podajê dok³adne dane auta? Odpowied¼: tabliczkê znamionow± znale¼æ mo¿na w zale¿no¶ci od modelu auta pod mask± / na ramce drzwi / w baga¿niku. Przyk³ad wygl±du takiej tabliczki znajduje siê tu : przyk³ad tabliczki znamionowej - kliknij! Link! - poszukiwane parametry to warto¶æ oznaczona 1 - VA Achslast (przód) lub 2 - HA Achslast (ty³). Informacja o dopuszczalnym obci±¿eniu osi jest bardziej precyzyjn± informacj± o wymaganiach dla sprê¿yn, bo uwzglêdnia, oprócz wersji silnikowej, równie¿ obci±¿enia wyposa¿eniem dodatkowym auta i poniewa¿ ma to niekiedy du¿e znaczenie w doborze sprê¿yn producenci sk³aniaj± siê raczej, aby w³a¶nie na tej warto¶ci opieraæ w³a¶ciwo¶ci zawieszenia sportowego. Niestety poza t± tabliczk± ustalenie warto¶ci na podstawie innych informacji o samochodzie, w tym numeru VIN, jest raczej niemo¿liwe lub trudniejsze ni¿ odczyt na aucie.




AUDI
BMW
CHEVROLET
DACIA
FIAT
FORD
FORD USA
HONDA
JAGUAR
KIA
LANDROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
SEAT
SKODA
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLKSWAGEN
czê¶ci zamienne do zestawów H&R
 

 KONTAKT i informacje dla kupuj±cego
 CENNIK
 KATALOG ONLINE
 KATALOGI PDF
 H&R
 sprê¿yny obni¿aj±ce
 H&R
 zawieszenia bez regulacji Cup-Kit Sport
 H&R
 zawieszenia bez regulacji Cup-Kit Komfort
 H&R
 zawieszenia gwintowane MONO
 H&R
 zawieszenia gwintowane TWIN
 H&R
 wzmocnione stabilizatory skrêtu przechy³u
 H&R
 Trak+ podk³adki dystansowe
 H&R
 Triple C ¶ruby do regulacji geometrii
 H&R
 ETS - modu³y do obni¿ania zawieszeñ samochodów z elektroniczn± kontrol± zawieszenia
 

chevrolet cruze `00- `07- zestaw podk³adek dystansowych 5x115 2x20mm H&R DRM 40 - 40135701


------------------------
Poka¿ wszystkie

 

suzuki baleno HATCHBACK (EG) `96-02 - sprê¿yny obni¿aj±ce H&R 29109-1


------------------------
Poka¿ wszystkie

 

H&R zawieszenia sportowe , sprê¿yny obni¿aj±ce , amortyzatory , zawieszenia gwintowane , dystanse