![]() |
||
|
||
|
![]() Zawieszenia gwintowane TWINtube Twin-Tube Edelstahlgewindefahrwerke/Twin-Tube stainless steel coil overs H&R sportowe zawieszenia gwintowane INOX z amortyzatorami TWINtube H&R jest wiod±cym producentem i pionierem w projektowaniu oraz produkcji gwintowanych zestawów zawieszeñ do aut na ulicê i sportu. Wiedza i do¶wiadczenia firmy siêgaj± lat osiemdziesi±tych dwudziestego wieku. Seria zawieszeñ gwintowanych H&R TWIN-Tube to druga, bardziej komfortowa opcja, uzupe³niaj±ca twardsz± klasyczn± dla H&R liniê MONO.Zawieszenia gwintowane H&R TWIN-Tube posiadaj± bezstopniow± gwintow± regulacjê wysoko¶ci na obu osiach oraz amortyzatory dwururowe stanowi±ce mniej radykaln± alternatywê, dla u¿ytkowników poszukuj±cych produktu zawieraj±cego kompromis komfortu i mo¿liwo¶ci indywidualnego doboru wysoko¶ci. Kolumny gwintowane wykonane s± ze stali szlachetnych (INOX) nierdzewnych i kwasoodpornych. Dostêpne s± opcje z optymalnie dobran± charakterystyk± t³umienia a tak¿e w wybranych modelach z regulacj± kompensacji odbicia amortyzatorów - system KONI. Zakres regulacji wysoko¶ci po¶wiadczony jest dla zestawów H&R dokumentem homologacyjnym TUV dla którego ka¿dy z zestawów testowany by³ fizycznie na danym modelu auta. (wielu tanich producentów oferuje zestawy o teoretycznie dobranych parametrach bez testów na samochodzie) ![]() Odpowiedzi na czêsto zadawane pytania: * czy zestawy posiadaj± górne mocowania amortyzatorów, poliuretany itp? w sk³ad zestawów gwintowanych H&R wchodz± amortyzatory, gwintowane kolumny i talerzyki oraz sprê¿yny zawieszenia, z uwagi na cywilne przeznaczenie producent zaleca u¿ycie seryjnych elementów mocuj±cych w tym odradza zamianê gumowych elementów t³umi±cych na poliuretany z uwagi na powiêkszenie przenoszenia drgañ na amortyzator i jego szybsze zu¿ycie, zalecan± opcj± dodatkowego ograniczenia przechy³ów jest zastosowanie wzmocnionych stabilizatorów skrêtu H&R * czy zestawy posiadaj± regulacjê twardo¶ci ? zestawy TwinTube wystêpuj± w opcji 1 o sta³ej optymalnej kompensacji amortyzatora oraz dla wybranych modeli w opcji 2 z regulacj± si³y odbicia amortyzatorów - wk³ady Koni * czy dostêpne s± wk³ady amortyzatorów, inne sprê¿yny i talerzyki gwintowane? tak , wszystkie czê¶ci zamienne do zestawów s± dostêpne w polskiej sieci dystrybucyjnej , oferta przedstawiana jest indywidualnie na e-mail po przes³aniu numeru katalogowego posiadanego zestawu * czy amortyzatory w serii H&R Twin-tube mo¿na regenerowaæ? ta seria posiada mo¿liwo¶æ wymiany wk³adów amortyzatorów i tylko taki sposób regeneracji zestawów przewiduje producent * w opisie niektórych zestawów zawieszenia lub sprê¿yn wystêpuje informacja, ¿e przed zamówieniem nale¿y sprawdziæ na tabliczce znamionowej maksymalne dopuszczalne obci±¿enie osi, gdzie szukaæ tej tabliczki i po co ta informacja je¶li podajê dok³adne dane auta? Odpowied¼: tabliczkê znamionow± znale¼æ mo¿na w zale¿no¶ci od modelu auta pod mask± / na ramce drzwi / w baga¿niku. Przyk³ad wygl±du takiej tabliczki znajduje siê tu : przyk³ad tabliczki znamionowej - kliknij! Link! - poszukiwane parametry to warto¶æ oznaczona 1 - VA Achslast (przód) lub 2 - HA Achslast (ty³). Informacja o dopuszczalnym obci±¿eniu osi jest bardziej precyzyjn± informacj± o wymaganiach dla sprê¿yn, bo uwzglêdnia, oprócz wersji silnikowej, równie¿ obci±¿enia wyposa¿eniem dodatkowym auta i poniewa¿ ma to niekiedy du¿e znaczenie w doborze sprê¿yn producenci sk³aniaj± siê raczej, aby w³a¶nie na tej warto¶ci opieraæ w³a¶ciwo¶ci zawieszenia sportowego. Niestety poza t± tabliczk± ustalenie warto¶ci na podstawie innych informacji o samochodzie, w tym numeru VIN, jest raczej niemo¿liwe lub trudniejsze ni¿ odczyt na aucie. |
|
H&R zawieszenia sportowe , sprê¿yny obni¿aj±ce , amortyzatory , zawieszenia gwintowane , dystanse |